Mona-Letnje osveženje
Naslovna » Aktuelno » Domaći film “Zlogonje” biće prikazan na tri evropska filmska festivala!

Domaći film “Zlogonje” biće prikazan na tri evropska filmska festivala!

Nakon što je svoju svetsku premijeru doživeo na prestižnom festivalu TIFF Kids u Torontu, na kom je i nagrađen za najbolji film u izboru Žirija mladih, film “Zlogonje” nastavlja svoj uspešni festivalski život. U razmaku od nedelju dana, debitantski film reditelja Raška Miljkovića prikazaće se na festivalima Zlin Film Festival (Zlin, Češka Republika), Transilvania International Film Festival (TIFF; Kluž-Napoka, Rumunija) i Molodist Kyiv International Film Festival (Kijev, Ukrajina).

Zanimljivo je da će ovu toplu i poučnu, porodičnu filmsku priču posetioci tri pomenuta festivala pogledati u razmaku od samo nekoliko dana.

Ovim povodom producentkinja filma Jovana Karaulić izjavila je: “Na samom početku svog festivalskog puta film “Zlogonje” će biti predstavljen na tri značajna evropska festivala za decu. Za nas, ekipu filma, to ima poseban značaj jer pokazuje da to što smo radili ima smisla, te da smo ispričali ovu dečiju avanturu tako da interesuje festivale i njihovu publiku”.

Zlin Film Festival održava se od 25. maja do 2. juna ove godine. Kako je osnovan još 1961. godine spada u red najstarijih festivala svoje vrste u Evropi i šire. Pored Zlina, festivalske projekcije održavaju se i u mnogim drugim gradovima po Češkoj Republici, kao i u prestonici Pragu. Svake godine na ovom festivalu se prikaže oko 300 filmova iz više od 50 zemalja, dok će ove godine u takmičarskom programu učestvovati samo 9 filmova, među kojima će biti prikazan i naš film “ZLOGONJE” i to 29. 30. i 31. maja.

Transilvania International Film Festival je prvi put održan 2002. godine i ubrzo od tada je postao najznačanija manifestacija u Rumuniji koja je povezana sa filmskom industrijom. Prethodne godine prikazano je preko 250 filmova iz čak 64 različite zemlje. Ovogodišnji program trajaće od 25. maja do 3. juna, a domaći film “ZLOGONJE” biće prikazan 29. i 31. maja.

Molodist Kyiv International Film Festival je jedan od najpopularnijih filmskih događaja u celoj Istočnoj Evropi, koji je nastao 1970. godine. U periodu od 27. maja do 3. juna publika ovog prestižnog festivala biće u prilici da pogleda i “ZLOGONJE”.

script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">