Naslovna » Aktuelno » KAO DRUGI DEO TRILOGIJE DECA PROPASTI FRANCUSKO OSTAVARENJE “BOJE POŽARA” U BIOSKOPIMA

KAO DRUGI DEO TRILOGIJE DECA PROPASTI FRANCUSKO OSTAVARENJE “BOJE POŽARA” U BIOSKOPIMA

 

Ako ste voleli film “Doviđenja, tamo gore” koji je 2018. godine prikazan na 46. FEST-u, francuski glumac i reditelj KLOVIS KORNIJAK dobitnik Cezar nagrade snimio je nastavak priče trilogije “Deca propasti” francuskog književnika Pjera Lemetra. Film “BOJE POŽARA” naći će se na repertoarima domaćih bioskopa od sutra, 24. novembra

Pariz, 1927. godina i sahrana najmoćnijeg bankara u Parizu, gospodina Perikora. Madlen Perikor je ta koja treba da nasledi i preuzme najmoćniju poslovnu imperiju svoga oca, ali sudbina odlučuje drugačije. Kuje se zavera koja ima za cilj otimanje svega što poseduje. Suočena sa pohlepom muškaraca koji je okružuju i raširenom korupcijom koja, u međuratnom periodu vlada Francuskom, Madlen se okreće osveti kojom ne štedi nikoga.

Trilogija francuskog pisca Pjera Lemetra dobitnika najveće književne nagrade u Francuskoj – Gonkur, a čiji je prvi deo priče “Doviđenja, tamo gore” pre pet godina dobio svoju ekranizaciju i kod nas premijerno prikazan na 46. FEST-u, sada u vidu filmske umetnosti ima i nastavak, drugi deo trilogije BOJE POŽARA.

Francuski glumac Klovis Kornijak okupio je ekipu filma na čelu sa Leom Druker koja tumači lik Madlen Perikor, koja ističe da je tokom snimanja imala slepo povernje u Klovisa.

“Želeo je da mi poveri ulogu glavnog lika knjige Pjera Lemetra, jedne heroine njegovog romana, a veoma se retko dešava da mi se ponudi nešto slično. U suštini, veoma retko mi se dešavalo da igram ulogu u filmu za bioskop čija se radnja odigrava u prošlosti. To je uvek tako uzbudljivo jer vas kostim vodi u druge oblike, u druge univerzume, i to mi mnogo otkriva o samom liku. Pored toga, bila sam i jako nestrpljiva da radim sa ostalim glumcima jer je ekipa filma bila zapanjujuća.
O samom scenariju filma glumica ističe da je veoma smeo i ambiciozan i da je pred rediteljem bio veliki zadatak da napravi nešto kinematografsko, a za njen lik je bilo neophodno da poseduje takvu težinu koja bi je podstakla da se u potpunosti razvije

“Zapitala sam se kako ćemo uspeti da rekreiramo sve to što čini ekonomsku manipulaciju oko te žene. Taj ženski put odlikuje velika modernost. Videćemo kako jedna žena iz tog doba, iz jedne vrlo ugodne životne situacije, brutalno pada do samog siromaštva,” zaključila je glumica Druker.

script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

Nema komentara.

Scroll To Top